Tuesday 23 October 2018
Contact US    |    Archive
hirkereso.hu
3 months ago

Erre figyelj, ha nyáron antibiotikumot kell szedni.

Bizonyos gyógyszerek napfény hatására bőrkiütéseket, csalánkiütést, ekcémát okozhatnak. Leggyakrabban az antibiotikumok és a gyulladáscsökkentő krémek használata miatt kialakult bőrtünetekkel fordulunk orvoshoz. Vörös, viszkető, hólyagos kiütések A gyógyszerekhez mellékelt leírásból megtudhatjuk, ha egy készítmény fényérzékenységet okoz. Ilyen esetben az alkalmazásának ideje alatt kerülni kell a közvetlen napfényt hívja fel a figyelmet dr. Garaczi Edina bőrgyógyász-allergológus, [...]

Read on the original site


هذه الصفحة هي مجرد قاریء تلقائي للأخبار باستخدام خدمة الـ RSS و بأن نشر هذه الأخبار هنا لاتعني تأییدها علی الإطلاق.

Ez aztán a meta

- index.hu

10 heves jeges trükk

- hirkereso.hu
Hashtags:   

Erre

 | 

figyelj

 | 

nyáron

 | 

antibiotikumot

 | 

kell

 | 

szedni

 | 
Most Popular (6 hours)

Most Popular (24 hours)

BMW-je van? Kigyulladhat

- hirkereso.hu

Most Popular (a week)